Matchställ

Tja BS-bröder!
Jo, som sagt. Tiden börjar bli mogen för oss att byta ut våra trotjänare till matchställ.

Det företag som vi kollat upp som verkar bäst är Maxim Sport. http://www.maxim-sport.se
Det som framförallt talar för Maxim är det låga priset, fri utkörning, gratis nummertryck.

Eftersom vi hade tänkt att ha dessa tröjor ett tag tänkte vi köpa två extraställ ifall BS skulle värva fler. Toralt blir det 15 ställ och kostnaden delar vi på 13 pers.

De förslag som vi kollat på är framförallt:

Matchställ RAPID.

Ett nytänkande och fräscht allternativ. Något dyrare än BORNEO.

Kostnad för ställ:
300 kr  för tröja och shorts
40 kr för loggtryck
60 kr strumpor
--------------------------------

400 kr per matchställ.

400*15
---------  = 461.51 kr per person.
13


Det andra förslaget är BORNEO:

Prisvärt allternativ som ändå är snyggt.



Matchställ BORNEO.

Kostnad för ställ:
200 kr  för tröja och shorts
40 kr för loggtryck
60 kr strumpor
--------------------------------

300 kr per matchställ.

300*15
---------  = 346.15 kr per person.
13

Sen är frågan om hur matchställen ska ha för färg. PErsonligen tycker jag att vi ska fortsätta med BS klassiska blå, vit och röd. Men kanske är BS mogen för en förändring?

Skriv vad ni tycker.

Grym match idag!

Kommentarer
Postat av: max

Jag tycker diskussionen om vi äns ska ha ett nytt matchställ måste lyftas fram. Jag tänker att i vart fall för egen del känns det rätt meningslöst då jag och säkert någon med mig har planer på att flytta söderut och studera framåt hösten. Detta gör att jag tyvär ser svårigheter i att delta i fortsatta korpensammanhang med BS. Tråkigt men sant och detta måste beaktas tycker jag. Därutöver ser jag inga större brister i våra nuvarande ställ mer än att man kanske är lite less på dom och att shortsen på vissa spelare sitter lite väl stefan holm artat.

2010-04-27 @ 22:17:09
Postat av: Arvid

Hög tid att byta ställ, alla i laget har inte ens en varsin tröja... Något måste väl göras?

Får se vad ni andra tycker, men jag röstar för byte

2010-04-28 @ 12:49:21
Postat av: max

Tycks vara ett hett ämne det här angående matchställ, många som vädrar sina åsikter här i bloggen;)

2010-05-16 @ 20:38:37
Postat av: jocke

jag röstar för nya matchställ!

dom här börjar bli fula och osköna

2010-05-17 @ 21:19:45
Postat av: ola

här hittar ni billiga matchställ

2011-11-21 @ 18:27:25
URL: http://www.slappyofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0