Nattsvart i vintertid

Herregud, vilken inledning på innebandysäsongen!
4 raka förluster, 5 gjorda mål.... Vi är fan sämst!!

Katastrof är ordet som gäller men vad ska vi göra för att vända denna trend?
Byta kapten? Byta domare? Slänga in en hundring extra i domaravgiften? Börja skjuta? Slänga ut spelarna som inte håller måttet (alla ;))... Förslagen är många men mitt lyder..

Vi måste börja göra fler mål än motståndarna!
Om vi följer den planen så tror jag att vi ska kunna plocka poäng!

Så kom igen nu BS!
Tagga!!

Noterat
- Skytteligan leds efter fyra matcher på två mål!
- Förre året ledes skytteligan på 12(?) mål efter lika många matcher
- Vi saknar David
- Max har inte blivit utvisad ännu!
- Niklas är bäst i laget på att täcka skott med ansiktet.
- Matte påstår sig själv övat skott i sommar?
- Matte är ännu inte med i poängprotokollet, trots mest speltid
- Alexander har ännu inte betalat medlemsavgiften :O
- Adam tror han är med i laget
- Pontus lär sig "vakta" buren (HAHA)
- Åkerlund har svart bälte i BJ!
- Ingen kommer läsa det här

Mvh
Il Capitano

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gjorde ;)

ps. matte är den enda som kan handera en klubba också... ;)

2009-10-27 @ 10:55:34
Postat av: Max

Vill kommentera notisen att "max ännu inte blivit utvisad, vet inte om skribenten själv var frånvarande vid senaste matchen men då drog jag oturligen på mig en tvåa faktiskt

2009-10-27 @ 20:22:08
Postat av: Arvid

Hahaha självklart åkte du ut max :P

2009-10-27 @ 20:23:36
Postat av: Emil

Vi är en trogen skara hard core fans som följer oss själva med stort intresse i bloggen. Vi är så pass narcissistiska att vi blir en smula stötta om vi inte nämnts i de senaste två inläggen. Vi älskar oss själva! Vi älskar BS! Vi älskar varandra!

2009-10-27 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0