Låt mig dementera. Danny lirar inte i BS!

Ett påstående som jag hört ett flertal gånger har under den sista veckan eskalerat till en orimligt hög nivå. Påståendet som syftar på att jag är lik (IDOL) Danny är måhända sant till utseendet men långt ifrån i alla avseenden.

Det roliga är att det kommit spontant . En brud på krogen nämnde det hela i fredags och nu senast för en timme sen på gymet tyckte Ozzy att jag var väldigt lik honom när jag plågades under bänkpressen. Båda fallen var oberoende av varandra.

Hur många Danny poäng får du?
Har du blonderat hår? Har du ett svårt efternamn? Kan du sjunga? Är du kristen? Är du snygg så in i helvete?

Jag fick en poäng av fem. Ni får gissa vilket påstående själv.
Till alla er som hävdar att jag är lik Danny, jag är faktiskt bara lik Danny till 20 %.

Sen var jag och en nära kamrat med om en skum sak för ett tag sen. Plötsligt insåg både han och jag hur lika vi tänker ibland och vilken koll vi har på varandra. Av sekretesskäl lämnar jag inte ut identiteten på min polare eftersom alla papper inte är påskrivna än, om man säger så. 
Det häftiga var att jag genom en väldigt luddig ledtråd med exakt precission kunde gissa mig till vilken person i Tyresö han syftade på, på endast ett försök. Väldigt intressant var det i alla fall. 

Keep up the good work med bloggen BS-are!

/TJ

Kommentarer
Postat av: max

Intressant läsning såhär en tråkig måndag. Kul o se att mitt föregående inlägg då jag genom välvalda formuleringar och noggrant övervägande försökte hålla herr lundgren hemlig nu helt tycks vara i onödan, trodde helgens händelser var konfidentiella uppgifter. men kul att se att BS nu tar efter lasse lagerbäcks landslag och nu öppnar upp sig! 5 toasters

2009-02-02 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0