Läggdags?

Ja hur känns det såhär dagen efter? Eller dagen efter? Det är ju trotsallt samma natt (kan man då säga att det är dagen efter? (en liten parantes i parantesen)).

Dagen efter firandet är det hur som helst om man räknar den tid som det moderna samhället har kommit överens om (Julius Ceasars tidsräkning om jag inte missminner mig).
"To the point-engelska", "Due point-franska", "Tu ze poengen bitte-tyska", "Il pointiamo-italienska" för att vara lite internationell på morgonkvisten.
Det ligger just i detta nu två, ja OBSERVERA! två stycker tjejer i min soffa och känner sig hemmastadda? Är detta ett tecken på en bra kväll eller en dålig kväll? (det ska sägas att båda tjejerna ser väldigt bra ut och båda är lagliga(för att bättre förstå uttrycket lagliga så föreslår jag Lexin eller SAOL)).

Jag tycker iallafall att det är en lyckad kväll. Inte nog med att två av en bästa kompisar fyllde 20 år utan man går alltså hem från festen med två heta tjejer.. (har detta inträffat i BS historia någonsin, tror knappast det?)

Hur som helst, vet inte vad min poäng var när jag började skriva, om jag en hade någon...

Är det dags att sova nu? Ja det avgör sällskapet.. Godnatt allesammans! Tagga för morgondagens match BS!

Noterat:
- Torsten förfestar vid 12:30 på O'Learys
- Claes gör comeback efter en säsong frånvaro!
- Pontus har lovat mål, annars blir det bärs i bastun.
- Mattias är den enda i BS som har chansen att få ligga i BS inatt.
- Jockes fest var kung!


mvh
Torsten

Kommentarer
Postat av: Matte

Godnatt :P

2009-02-08 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0