Vad har skett på nätet idag?

Tänkte bara delge er av lite vad som fastnat i mitt nät när jag fiskade på internet idag.

* Niklas Bäckström gör i stort sett bara fula mål men ligger på en meriterande 10e plats i NHLs poängliga.
* Det finns en finsk målvakt i NHL som har samma namn som Nicklas Bäckström.
* Den här är skön http://www.wulffmorgenthaler.com/strip.aspx?id=b8588605-9f9b-425f-a45b-b8fa9a5823d1. Nån som känner igen sig?
* Henrik Sedin är bästa svensk som 7a i poängligan.
* Varför finns inte Erik Linder på www.lastfm.se?
* Grattis Linda Rosing som fick en unge inatt! Kean ska killen heta!
* Här är något för Max: http://nyheter24.se/noje/242367-taylor-swift-i-bikini
* Spännande att Oscar Möller har blivit uppkallad till LA Kings.
* Ett spännande reggaeband som heter Glesbygd'n är otroligt coola. Spana in deras hemsida www.glesbygdn.se Reggae på norrländska!

Ingen stor skörd idag men lite iaf.

Kommentarer
Postat av: Spartak

Super4an här kommer BS!!!

Upp å ner Ner å upp BS ser vi aldrig mer

2009-12-07 @ 17:18:04
Postat av: Emil

Never! Nu kör vi för 4 raka segrar!

2009-12-08 @ 08:14:39
Postat av: Matte

Bra inlägg! haha och ja jag känner igen mig :P

2009-12-08 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0