nådastöten

Idag gick ridån ner för ett BS som spelat i motgång hela säsongen. Och så även denna gråa söndagseftermiddag.
BS har chanserna, BS krigar, men bollen går inte in och domarna hjälper oss väl inte direkt heller. Motståndarna trycker sedvanligt in första baljan efter att BS haft spelövertaget och i och med att tvåan kommer, kommer också tankarna på spel i lägre divisioner. Jag vet att ordförande Torsten hävdar att vi fortfarande har slutspel inom räckhåll men med det tuffa spelschema vi har och med den minst sagt dåliga svit vi har så ser det ytterst mörkt ut.
Detta är framförallt ett resultat av att spelare inte presterar vad som förväntas av dom. Ett exempel är Mattias som föregående säsong var med och krigade om skytteligasegern men som denna säsong fått kriga för  att äns ta en plats i spelartruppen. Alle som inte ens tagit sig in i målprotokollet. Emil som inte heller noterats för ett enda mål:S Niklas som spelat ca 2  % av matcherna. Ja listan kan göras lång men den enda som faktiskt nått upp till förväntad nivå är jag själv, skytteliga ledaren som förra matchen visade hur en skyttekung ska agera. Drog in fyra kvalitetsmål när det som mest behövdes. Stenhårda skott i kryssen, solo nummer som heter duga och en enorm teknik är receptet för en skyttekung som mig själv. Om nu säsongen redan är körd så har i vart fall flertalet spelare mycket att visa i de avslutande omgångarna för att säkra sin plats i laget inför nästa säsong, själv känner jag mig rätt säker. jag menar, en skytteligavinnare kickar man inte bara sådär.

Godnatt och tack för ordet

Kommentarer
Postat av: Emil

Nä, jag är besviken på mig själv. Kanske inte bara för min offensiva insats utan även för min defensiva. Nu har ni utespelar lyckats hålla er nolla flera matcher den här säsongen och jag har enbart lyckats med det en gång. Skam och skandal!

2009-12-14 @ 22:50:49
Postat av: Arvid

Som ordförande vore det tjänstefel att inte tro på sitt lag! Jag tror fortfarande på slutspel! Heja BS!

2009-12-16 @ 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0