Nu är det fredag igen!!

Nu är det fredag kväll och 4 killar från start 5an är samlade hos AArvid för gemensamt alkohol intag. Efter ett par cider och några shot föreslås den möjligen briljanta eller patetiska idén att utveckla lagfotot. Istället för att fokuser på den kroppsdel som konstnärer, fotografer och skulptörer försök porträttera i tusentals år (nämligen anisktet) kom Arvid med förslaget att alla skulle blotta (eller möjligen med med BS-byxorna på) skrevet framifrån, för att komma ifrån personifieringen och stärka lagkänslan. Är det en bra idé. Droppa en komentar... Hur som helst så verkar det bli fart  på torpet här. MAx har redan erbjudit sig att laga våfflor till alla och klockan är barra tio i tio. Dessutom har jag och Max slagit vad på 100 kr hurvid Trancy Chapman är en man eller kvinna. Max vann tyvärr. Men att Trancy är en kvinna får stå för Wikipedia. Dock vann jag tillbaka min hundring när jag visste att "A Little Bit" är en ång av Lykke Li. Som för övrigt är 2008 års mest överskattade artist. Möjligen tillsammans med Gun & Roses. Höres// TJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0