En stor dag!

Det begynnande spadtaget är taget. Gröten är klar och det är dags att äta. BS-tröjan är på och det är dags att gå ut på planen och spöa Kwalitel. Ja, metaforerna är många för denna händelse. Äntligen har BS (för de ofrälsta = Bollmora Saints) äntligen fått en egen blogg där vi kommer kasta skit på domare och motståndare utan förbihåll eller samvetskval! En blogg som från seriesystemets sista plats längtande blickar uppåt. En blogg där navelskådning och de subjektiva, okritiska hyllningar till BS kommer hagla. Jag säger bara, välkommen till Bollmora Saints blogg!


Kommentarer
Postat av: Torsten

Äntligen! tyckte jag någon ropade! :)



skulle dock vilja lägga till en klyscha:

"David har fått bollen."

2008-11-27 @ 16:58:10
Postat av: Matte

Ropet har hörts och besvaras! ;)

2008-11-27 @ 18:46:26
Postat av: Max

Jag tackar det allra ödmjukaste för det välkomnande inlägget! Jag skulle bara vilja kommentera ovanstående uttalande att vi "äntligen fått en egen blogg där vi kommer kasta skit på domare och motståndare utan förbihåll eller samvetskval!".

Då vill jag som lagkapten påminna skribenten om den nolltolerans som råder inom korpen Tyresö vilket även gäller på webben. så alltså; Tona ned språket och skriv inga skällsord eller könsord riktade mot vare sig egna spelare, publik eller domare för att undvika repisalier i nästkommande match.

Tack för mig och sug kuk

2008-11-27 @ 18:53:46
Postat av: Emil

Kanske ska meddela alla miljoner människor som läser den här bloggen att det mesta som vi skriver genomsyras av grövsta ironi.

2008-11-27 @ 18:59:06
Postat av: Matte

Behövs det ens sägas? ;)

2008-11-27 @ 19:14:57
Postat av: Anonym

ironi? Det är ett ord som i varje fall inte finns i mitt vokabulär (...så att säga).

Ironi är en språkförvrängning som ger upphov till missförstånd och andra tråkigheter.

that´s my side of the case

2008-11-27 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0