Ett efterlängtat inlägg. . .

Efter ett antal påtryckningar, från tja.. alla håll, är det väl dags för mig att göra ett inlägg.

Många rykten har rört sig inom BS-kretsarna angående smygträning. De ryktena kan jag härmed bekräfta. Så sent som i måndags var jag faktiskt ute och tog en joggingrunda på hela 7KM! Ja ni hörde rätt, vissa bs-are orkar faktiskt springa så långt utan att behöva ligga med respirator efteråt ;)

Kanske är jag ensam om denna bedrift men någon måste väl försöka hålla huvudet högt i dessa svåra bs-tider (se förlust mot kwalitel :@ ).

Hemligheten i att orka dessa extrema extraövningar ligger förstås långt utanför sveriges små gränser. Jakpolo och pungråttsfotboll är är de största orsakerna till den eviga talang som jag besitter inom just dessa sporter samt korpen-innebandy i Tyresö.

Granhäcken på malmvägen har sugit åt sig sin sista koldioxid och förändring är temat för både gatan och lika så för BS. Förändring är vad som krävs för att vinna, och vinna ska vi se till att göra.

Låt oss härmed vända den negativa spiral som vi befunnit oss i alltför länge, för i år,  i år ska vi avgå med segern!

FÖR VI ÄR BÄST ALLTSÅ... ;)

Vad sägs som ett träningsläger i alby?

/ Matte

Kommentarer
Postat av: Torsten

Minst sagt efterlängtat inlägg. Keep em coming!



Jag har hela tiden vetat vad som föregått.

Träningsläger är jag inte särskillt taggad på. Vi har gjort ett försök att dra igång de men många har inte hängt på dessa ganska bra tankar..



Jag satsar på att tagga psykiskt.

Kom igen nu för fan BS. Denna säsong är annorlunda



mvh

Torsten

2008-12-10 @ 18:38:41
Postat av: max

händer verkligen det här? (jag nyper mig i armen)...ja det händer verkligen, matte har skrivit ett inlägg.

Dock kommer du inte med några omvälvande avslöjanden. din smygträning har sedan länge diskuterats i Styrelsetoppen. Angående träningsläger i Alby ställer jag mig postitiv.



MVH/ Max

2008-12-10 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0