Bansjö stigen

Vägen tar aldrig slut. Man bara går och går och går och går. Och det är det som jag tror att vi i BS måste göra denna säsong också. Vi måste bara köra.
Ända in i kaklet. Till sista ordern. Till sista kuvertet. Till sista läxan. Till sista adressen.

Vad är det som går och går men aldrig kommer fram?
Jo det är BS. Vi fortsätter att sträva efter nya mål när vi nått de gamla. Vi är inte nöjda med "di lille" som det så vackert heter på danska. Utan vi vill både äta och spruta på bullen.

Giriga kanske någon av de utomstående säger...
Men icke! Vi strävar frammåt. Mot högre divisioner, finare spel och större satser.

Jag tror på Bansjöstigsmetoden, och den kommer jag fortsätta att predika i BS.

Vad tycker ni?

mvh
Torsten

Kommentarer
Postat av: lazyman

Ni snackar bara massa BS här ju ;P

2008-12-06 @ 23:42:42
Postat av: max

jo jag vet inte riktigt vilka förväntningar du har på en BS blogg men jag känner lite att det är syftet..kanske

2008-12-07 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0